About دفاتر ثبت شرکت در تهران

Wiki Article

ثبت نام درخواستی: پس از تعیین اولویت نام، اضافه کردن نام درخواستی و وارد کردن توضیحات متقاضی (درصورت لزوم) باید آن نام را ثبت کنید تا در قسمت پایین فرم نمایش داده شود؛ برای انجام این کار باید بر روی گزینه “ثبت نام درخواستی” کلیک کنید.

در جرائم قابل گذشت ٫ یعنی جرائمی که در صورت گذشت شاکی رسیدگی یا اجرای حکم متوقف شود ٫ گذشت باید با صراحت و بدون هیچ قید و شرطی مطرح شود.

۱-۱ آقای / خانم . فرزند . به شماره شناسنامه . صادره از . کد ملی . متولد . ساکن . تلفن

تعداد اعضاء هیأت مدیره به ............ نفرکاهش/افزایش یافت و ماده مربوطه اساسنامه اصلاح گردید.

بسمه تعالی اینجانب ................................... فرزند .......................... بشماره شناسنامه .........................

ثانیا"؛ با عنایت به اینکه خوانده فوق الاشعار، ششدانگ یک دستگاه آپارتمان را با کلیه متعلقات آن، مستند به تصویر مصدق قرارداد عادی پیش فروش به شماره .

دستور جلسه کاهش/ افزایش تعداد مدیران و اصلاح ماده اساسنامه.

دانلود نمونه تعهد نامه ثبت شرکت بازگشت به کشور برای دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی

بنده به عنوان وکیل خواهان نکاتی را باستحضار عالیجناب میرساند:

ثبت شرکت در ارمنستان و مراحل کامل، مدارک و هزینه ثبت شرکت در ارمنستان

تا هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید آدرس منزل رو به عنوان آدرس شرکت معرفی کنید، اما در نظر داشته باشید که برای منزلی که معرفی میکنید مالیات بر اجاره تعلق میگیره.

اینجانب ......................... فرزند ...................... دارنده شماره شناسنامه ................... صادره از ..................... متولد................... به شماره ملی ....................... ساکن ..............................

اینجانب ......... مالک ملک به مساحت .... واقع در منطقه .... شهرستان ..... میباشم . براساس قرارداد اجاره شماره.

مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که با دارا بودن معافیت دانش آموزی خارج از کشور از مقطع متوسطه فارغ التحصیل گردیده اند در صورت پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت مشروط بر آنکه بیش از یکسال از تاریخ فراغت از تحصیل آنان website نگذشته باشد با مراجعه به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوط نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام می نمایند .

Report this wiki page