ثبت برند تجاري for Dummies

Wiki Article

شخص حقوقی: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد) ،کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)، کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد).

موسسه حقوقی ملک پور با کادر حقوقی مجرب و متخصص در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به ثبت اختراع

آیا ترافیک نیم‌بهاء و تقسیم پهنای باند به داخلی و خارجی حذف می‌شود؟

در شهرستان هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند می بایست به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

به عنوان مثال: مالک یک طرح صنعتی ثبت شده می تواند از واردات یک کالای خارجی که حاوی آن طرح صنعتی است به ایران جلوگیری کند؛ چون طبق قانون این عمل نوعی بهره برداری غیر مجاز از آن طرح صنعتی ثبت شده و تجاوز به حقوق صاحب طرح تلقی می شود.

معمولأ ثبت برندهای تجاری در اداره ثبت شرکت ها و همینطور مالکیت صنعتی انجام می‌پذیرد.

بعد از آن، شما باید یک نسخه برابر با اصل را برای این اداره ارسال کنید.

این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و می‌توان بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت علائم تجاری ،علامت خود را ثبت سامانه ثبت نشان تجاری نمود.

جراح بینی در تهرانآموزش برنامه نویسی اندرویداتاق فرار شمارش معکوسخرید فالوورسایت سلامت و پزشکی سومیتامتخصص تغذیهمتن عاشقانهمتن زیبانمونه رپورتاژ آگهی

اشعار عاشقانه کوتاه و احساسی برای همسر و معشوق

بنابراین تعریف یک اختراع برای این که بتواند مورد ثبت و در نتیجه حمایت قانونگذار قرار گیرد باید دارای سه ویژگی باشد:

ثبت برند جهت دریافت وام و تسهیلات مالی برای شرکت مفید است.

دریافت کارت واکسن برای افرادی که بخشی یا تمام روند واکسیناسیون خود را خارج از کشور سپری کرده‌اند، مطابق شیوه‌نامه معاونت بهداشت وزارت بهداشت انجام می‌شود. ابتدا کمیته‌ای متشکل از معاون بهداشت، رئیس مرکز حراست، رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی باید با بررسی اسناد مربوط به سفر شخص به خارج کشور و کارت واکسن وی، صورت‌جلسه‌ای را برای تنظیم یک فرم آماده کنند. فرم مشابه نمونه زیر خواهد بود:

از دیگر منافع ثبت علامت و برند تجاری ثبت شده این است که به شما این امکان را می دهد که مانع استفاده سایرین از علامت ، بدون کسب مجوز بشوید و شما امکان اقامه دعوا و پیگیری دعاوی مربوط به نقض حقوق علامت ثبت شده را خواهید داشت.

Report this wiki page